Loading...

Endi komissiya ham pastroq: boshqa saytlarga qaraganda kamroq sarflang va ko'proq pul toping.

0

Моя корзина

Ваша корзина пуста

Похоже, вы еще ничего не добавили в корзину

O'zbek O'zbek
Русский Русский
4 минут чтения

O'rtacha chekni qanday hisoblash va uni oldindan sotish bilan oshirish mumkin?

O'rtacha chekni qanday hisoblash va uni oldindan sotish bilan oshirish mumkin?

O'rtacha hisob-bu mahsulot yoki xizmatlarni taklif qiluvchi har qanday biznes uchun muhim ko'rsatkichdir. Bu mijozning har bir operatsiyaga sarflagan o'rtacha pul miqdorini ko`rsatib beradi. Ushbu ko'rsatkichlarga qarab, kompaniyalar o'zlarining moliyaviy ko'rsatkichlarini yaxshiroq baholashlari va daromadlarini oshirish strategiyalarini ishlab chiqishlari mumkin.

 

O'rtacha hisobni hisoblash uchun umumiy daromadni operatsiyalarning umumiy soniga bo'lish kerak. Masalan, agar restoran 500 ta tranzaksiya uchun 10 000$ daromad olsa, o'rtacha hisob 20$ni (10 000÷500$) tashkil qiladi. Bu shuni anglatadiki, har bir mijoz har bir operatsiya uchun o'rtacha 20$ sarflaydi.

 

Kompaniyalar ushbu ko'rsatkichdan mijozlarning sarf-xarajatlari xatti-harakatlarini kuzatish va qanday qilib daromadni oshirish yo`llarini aniqlash uchun foydalanadilar. Masalan,agar biznes ma'lum bir davr mobaynida o'rtacha hisob kamayganini sezsa, bu mijozlar kamroq pul sarflayotganligini yoki narxlar pasayganligini anglatishi mumkin.

 

O'rtacha hisobni oshirishning samarali usullaridan biri bu sotishdan oldingi texnikadan foydalanishdir. Sotishdan oldingi harakatlar mijoz sotib olishdan oldin sodir bo'lib, uning mahsulot yoki xizmatga bo'lgan qiziqishini oshirishga qaratilgan.

 

O'rtacha hisobni oshirishga yordam beruvchi sotishdan oldingi texnikasining ba'zi misollari.

 

Kross(qo`shib) sotishlik

Qo`shib sotishlik-bu mijozlarni sotib olishini kuchaytiruvchi qo'shimcha mahsulotlar yoki xizmatlarni taklif qilishni o'z ichiga oladi. Masalan, agar mijoz noutbuk sotib olsa, unga qo`shimcha ravishta noutbuk sumkasini sotib olishni yoki kafolatni uzaytirishni taklif qilishlari mumkin. Ushbu uslub o'rtacha hisobni oshirishi mumkin, chunki u mijozlarni qo'shimcha mahsulotlarni sotib olishga undaydi.

 

Aplessing

Aplessing mijozlarga oldin tanlagan mahsulot yoki xizmatlarining takomillashtirilgan nushasini taklif qilishni o'z ichiga oladi. Masalan, agar mijoz mehmonxonada bir xonani tanlasa, sotuvchi unga yashash sharoitlari yanayam yaxshiroq qimmatroq xonani taklif qilishi mumkin. Ushbu uslub o'rtacha hisobni oshirishi mumkin, chunki u mijozlarni takomillashtirilgan mahsulot yoki xizmatlarga ko'proq pul sarflashga undaydi.

 

Bandli

Bandli mijozlarga mahsulot yoki xizmatlar paketlarini maxsus narxlarda taklif qilishadi. Masalan, kompaniya mijozlarga mahsulot yoki xizmatlarni ma'lum bir chegirma bilan taklif qilishi mumkin, agar ular paketdagi barcha narsalarni sotib olsalar. Ushbu uslub o'rtacha hisobni oshirishi mumkin, chunki u mijozlarni alohida sotib ololmaydigan mahsulot yoki xizmatlar to'plamiga ko'proq pul sarflashga undaydi.

 

Cheklangan takliflar

Cheklangan takliflar-mijozlarga cheklangan vaqt mobaynida maxsus narx yoki mahsus sotib olish shartlarini taklif qilishni o'z ichiga oladi. Masalan, kompaniya faqat bir hafta davomida tovarlarga chegirma taklif qilishi yoki faqatgina oyning oxirigacha bepul yetkazib berishni taklif qilishi mumkin. Ushbu uslub o'rtacha chekni oshirishi mumkin, chunki u mijozlarni boshqa vaqtda sotib ololmaydigan tovarlar yoki xizmatlarga ko'proq pul sarflashga undaydi.

 

Ushbu oldindan sotish usullaridan foydalanish kompaniyalarga o'rtacha hisob va daromadlarini oshirishga yordam beradi. Biroq, maksimal natijaga erishish uchun marketing jarayonlarini o`tkazish, qunt bilan rejalashtirish va uni amalga oshirish, shuningdek natijalarni tahlil qilish va kerak bo'lsa to`g`ri strategiyalarni qo`llashlik kerak bo`ladi.

Поделиться