Loading...

Endi komissiya ham pastroq: boshqa saytlarga qaraganda kamroq sarflang va ko'proq pul toping.

0

Моя корзина

Ваша корзина пуста

Похоже, вы еще ничего не добавили в корзину

O'zbek O'zbek
Русский Русский
6 минут чтения

O`zimizning shaxsiy Nomimiz(brend) ustida ishlayapmiz. Asosiy jihatlari

O`zimizning shaxsiy Nomimiz(brend) ustida ishlayapmiz. Asosiy jihatlari

Shaxsiy Nom(brend)ni yaratish professional sohangizda yangi mijozlarni jalb qilish va o'zingizni boshqa freelancerlardan ajralib turish uchun juda muhimdir. Kuchli shaxsiy nom(brend)ni yaratish orqali siz

o`zingizni taniltirishingiz va obro'ingizni oshirishingiz, potentsial mijozlar bilan ishonchli aloqa o'rnatishingiz va oxir-oqibat mijozlardan taklif qilingan loyihalarni tanlashingiz mumkin.

 

Ushbu bosqichda Siz nima qilayotganingizni belgilab oldingiz, sizda katta bo`lmagan portfolio(qilgan ishlaringiz to`plami) bo`lib, endi sizni Ijrochi sifatida tanlashlari mumkin. Ammo Siz buyurtmalar o`zlari sizni izlashlarini istab, buni oqimga qo'ymoqchisiz. Agar sizga shunday fikr mulohazalar kelayotgan bo`lsa, demak Siz to'g'ri yo'nalishda harakat qilayqilayapsiz.

 

Tub tushunchadan boshlaymiz

 

O'zingizning mukammal va aniq bilim sohangizni belgilab, fikringizni va harakatlaringizni brending bo`yicha kuchaytiring. Bu sizga gavjum bozorda ajralib turishga va o'zingizni o'z sohangizda nomdor sifatida ko'rsatishga yordam beradi. Misol uchun, agar siz marketolog (sotuvchi) bo'lsangiz, unda nima uchun mavjud bo'lgan barcha sohalarga o`zingizni urishingiz kerak? Agar siz uchtan ikkisini olgan kuchli mutaxassis bo'lasangiz, ya`ni oldindan ma`lum bir ish sxemasi katta ehtimollik bilan yahshi natijalarga olib kelishini bilsangiz. 

 

Ma'lumotlarni qaysi tilda yetkazishni xohlayotganingizni belgilab oling

 

Bular hurmat va extirom bilan-rasmiy ravishta, do'stona yoki "o'ziga yaqin insonday" bo'lishi mumkin.

Muhimi, Tone Of Voice sizning barcha brending materiallaringizda, shu jumladan sizning saytingiz, portfolioingiz va ijtimoiy tarmoqlardagi profillaringizda bir xil bo'lishi kerak. Potentsial mijozlarda qanday ta`assurot qoldirishni xohlayotganingizni o'ylab ko'ring.

 

Brendlash bilan shug'ullaning

 

Brendingizni aks ettiruvchi ranglar sxemasini, shriftlarni va dizayn elementlarini tanlab, ularni barcha materiallaringizda qo`llang. Bu Sizga potentsial (bo`lajak) mijozlarda aks etuvchi yaxlit, professional ko'rinishni yaratishga yordam beradi.

 

O`zingizga portfolio yarating

 

Sizning portfolioingiz-Sizning bajargan ishlaringiz va mahoratingizni potentsial mijozlarga namoyish qilish uchun muhim vositadir. O`zingizning eng yaxshi ishlaringizni tanlab, ularni visual (ko`rinish) jihatdan jozibali tarzda taqdim eting. Qaysi tub tushunchani tanlaganingizni yodda tutib, ularga katta e'tibor bering.

 

Shaxsiy brendingizni ishlab chiqish orqali, Siz undan yangi mijozlarni jalb qilish va o'z mahoratingiz va qiziqishlaringizga mos keluvchi loyihalarni tanlash uchun foydalanishingiz mumkin.

Potentsial mijozlar bilan muloqot qilishda o'z mahoratingiz, imkoniyatlaringiz va narxlaringizni aniq ifodalang. Bu Sizga o`zingiz tushunmaydigan yoki maqsadlaringizga mos kelmaydigan loyihalarni bajarishda ishtirok etishdan qochishga yordam beradi.

 

Brend va qadriyatlaringizga mos keluvchi mijozlarni izlang.

Ular bilan ishlashga rozi bo'lishdan oldin, ularning obro-e`tibirini, muloqot uslubini va umidlarini hisobga oling. Shunga qaramay, Siz professionallik darajangiz o'sganligi bois, barcha loyihalarga rozi bo'lishingiz shart emas.

 

O`zingizning shaxsiy brendingizga sodiq qolgan holda mijozlarning ehtiyojlari va xohish-istaklariga mostlashishga tayyor bo'ling. Bu Sizga mijozlar bilan uzoq muddatli o`zaro munosabatlarni o'rnatishga va yaxshi obro-e`tibor topishga yordam beradi.

Поделиться