Endi komissiya ham pastroq: boshqa saytlarga qaraganda kamroq sarflang va ko'proq pul toping.
Nima uchun menejerlarni "zorlash" emas, balki messenjerlarda chatbotlar yaratishingiz kerak?
Ba'zi messenjer statistikasi
Messenjerlar mijozlar bilan muloqot qilishning asosiy kanaliga aylandi. Nega? Ha, chunki deyarli har ikkinchi odamning telefonida kamida bitta messenjer o'rnatilgan. Twilio ma'lumotlariga ko'ra, odamlarning 85 foizi u erda brendlar bilan muloqot qilishni afzal ko'radi. Mijoz bor joyda esa biznes ham boʻlishi kerak.
Tezkor messenjerlarning samaradorligi aloqa va savdoning standart kanallari – telefon qoʻngʻiroqlari va pochta roʻyxatlaridan yuqori. . Pochtada xabarlarni ochish darajasi deyarli 20% ga yetmaydi – xatlarning aksariyati shunchaki spamga o‘tadi, messenjerdagi ochiqlik darajasi esa taxminan 90% ni tashkil qiladi.