Endi komissiya ham pastroq: boshqa saytlarga qaraganda kamroq sarflang va ko'proq pul toping.
Google Shopping kampaniyalari yordamida mahsulotlaringizni kengroq mijozlarga sotishingiz mumkin. Buning uchun mahsulotingiz haqidagi maʼlumotlarni Google Merchant Center xizmatiga qoʻshishingiz va AdWords kampaniyangizni toʻgʻri sozlashingiz kerak.
Google Savatga reklamalarida mahsulot tasvirlari va narxi mavjud. Bu potentsial mijozlarni jalb qilish nuqtai nazaridan yaxshi imkoniyat yaratadi.
AdWords xarid kampaniyalarini o'rnatish quyidagilarni o'z ichiga oladi:
1. Google Merchant Center orqali tashkilotingiz maʼlumotlarini yarating, qoʻshing va koʻrib chiqing.
2. Google savdogar hisoblarini Google AdWords, Mening biznesim bilan bog‘lash
3. Google Sheets’da mahsulot tasmasini yarating va uni Google Merchant’ga yuboring (50 tagacha mahsulot).
4. Tasmani sotuvchiga ulang (mahsulot ma'lumotlari fayli)
5. AdWords-da xarid qilish kampaniyasi va xarid reklamalarini yarating va sozlang.
Optimal parametrlar va takliflarni sozlash:
⏩ Filtr elementlari
⏩ Joylashuv
⏩ Vaqtni ko'rsatish
⏩ Qurilma turi: mobil va ish stoli
⏩ Jins va yosh
⏩ Jami byudjet va to'lovlar
< br />Qo‘shimcha ravishda yarating:
✩ Dinamik xarid reklamalarini qayta marketing qilish
✩ YouTube TrueView xarid reklamalari
p >
Optimallashtirilgan reklama kompaniyasi nafaqat tashrif buyuruvchilar manbai, balki auditoriyangizni kengaytirish va doimiy mijozlar oqimini olish uchun ajoyib imkoniyatdir!