Endi komissiya ham pastroq: boshqa saytlarga qaraganda kamroq sarflang va ko'proq pul toping.
Raqobatchi veb-saytining maqsadli auditoriyasini o'rganamiz (6 dan 8 tagacha). Bizning fikrimizcha, biz professional marketologlar, jumladan, SimilarWeb tomonidan foydalaniladigan pullik tahliliy xizmatlar maʼlumotlariga tayanamiz.
Hisobotning umumiy boʻlimlari:
1. Tahlil davri
2. Yo‘l harakati geografiyasi
3. Maqsadli auditoriyaning gender taqsimoti (erkaklar va ayollar)
4. Maqsadli yosh guruhi
Nima uchun?
Auditoriya tadqiqoti marketing vositasining asosiy jarayonidir. reklama samaradorligini oshirish.
Ushbu ma'lumotlar foydali bo'ladi.
Avvalo, RK ni o'rnatishga arziydi (birinchi navbatda, reklamani nishonga olish).
Biznes geografiyasini boshqa mamlakatlar boʻyicha oshiring
Sizning asosiy mijozingiz jinsi boʻyicha kimligini tushunishingiz kerak.
Namunaviy hisobot uchun PDF faylni yuklab oling.
Xo'sh, nega biz?
SEO, SMM, onlayn-da analitikaga urg'u berilgani uchun reklama. Analitika sohasida katta tajribaga ega mutaxassislar.