Endi komissiya ham pastroq: boshqa saytlarga qaraganda kamroq sarflang va ko'proq pul toping.
Mavjud mijozlarni firma uchun ahamiyati bo'yicha segmentlarga ajratamiz (ABC XYZ tahlili).
Pareto printsipiga rioya qilish, ya'ni 20% harakatlar 80% beradi. Natijalarning foizi va barcha daromadlarning 80 foizini olib keladigan doimiy mijozlarning 20 foizini kuzatish. Faqat bitta realizatsiya tijorat bo'limi faoliyatidagi vektorlarni o'zgartirishi va daromad/foydani 10% -15% ga oshirishi mumkin.
Ushbu vosita ABC XYZ tahlilidir.
Tadqiqot jarayonida barcha mijozlar guruhlarga boʻlingan:
-ABC — daromad boʻyicha
-XYZ — buyurtma chastotasi boʻyicha
Nima uchun?
1. Asosiy mijozlar uchun sodiqlik dasturini ishlab chiqish va amalga oshirish.
2. Shu bilan birga, doimiy mijozlarni saqlang va ularni mavjudlarini ko‘paytirishga undaing.
3. Tahlil natijalariga ko'ra, qayta faollashtirish uchun faol bo'lmagan mijozlar ro'yxatini aniqlash mumkin bo'ladi
4. Reklama uchun segmentlar/auditoriyalar yarating.
5. Shu bilan birga, marketing strategiyangizni optimallashtiring
JUDA muhim!
Ushbu vosita B2B sektorida va takroriy xaridlar ulushi yuqori bo'lgan joylarda samarali.